Jak szybko sprawdzić, czy dziecko ma wadę wymowy?

Jak szybko sprawdzić, czy dziecko ma wadę wymowy?

Nowość. Logopedyczne badanie online.

Nowość. Logopedyczne badanie online.

Jak szybko sprawdzić, czy dziecko ma wadę wymowy?

Nowość.
Logopedyczne badanie online.

1000+ przeprowadzonych badań

Jak szybko sprawdzić, czy dziecko ma wadę wymowy?

Nowość.
Logopedyczne badanie online.

1000+ przeprowadzonych badań

Proces Badania

Kilkanaście minut zabawy

Żeby ułatwić życie rodzicom, zawodowi logopedzi stworzyli metodę badania wad wymowy dzieci w formie zabawy online. Możesz ją wykonać przez całą dobą. 7 dni w tygodniu w formie przyjemnej dla dzieci zabawy. Nie ma potrzeby wcześniejszego umawiania się.

Proces Badania

Kilkanaście minut zabawy

Żeby ułatwić życie rodzicom, zawodowi logopedzi stworzyli metodę badania wad wymowy dzieci w formie zabawy online. Możesz ją wykonać przez całą dobą. 7 dni w tygodniu w formie przyjemnej dla dzieci zabawy. Nie ma potrzeby wcześniejszego umawiania się.

Proces Badania

Kilkanaście minut zabawy

Żeby ułatwić życie rodzicom, zawodowi logopedzi stworzyli metodę badania wad wymowy dzieci w formie zabawy online. Możesz ją wykonać przez całą dobą. 7 dni w tygodniu w formie przyjemnej dla dzieci zabawy. Nie ma potrzeby wcześniejszego umawiania się.

Profesjonalna Analiza

Pisemna diagnoza

Efekty zabawy dziecka w formie nagrań, automatycznie trafiają do działu logopedycznego, tam są skrupulatnie analizowane. Po 2-3 dniach otrzymujesz wiadomość mail z dokładnie rozpisaną analizą ewentualnych wad wymowy dziecka i wskazaniem do terapii.

Profesjonalna Analiza

Pisemna diagnoza

Efekty zabawy dziecka w formie nagrań, automatycznie trafiają do działu logopedycznego, tam są skrupulatnie analizowane. Po 2-3 dniach otrzymujesz wiadomość mail z dokładnie rozpisaną analizą ewentualnych wad wymowy dziecka i wskazaniem do terapii.

Profesjonalna Analiza

Pisemna diagnoza

Efekty zabawy dziecka w formie nagrań, automatycznie trafiają do działu logopedycznego, tam są skrupulatnie analizowane. Po 2-3 dniach otrzymujesz wiadomość mail z dokładnie rozpisaną analizą ewentualnych wad wymowy dziecka i wskazaniem do terapii.

Indywidualne Podejście

Omówienie wyników

W wolnym czasie zapoznajesz się z wynikami diagnozy. Jeśli będziesz mieć do nich pytania, logopeda prowadzący chętnie na nie odpowie podczas spotkania online, o terminie którego Ty decydujesz. Omówienie jest już w cenie badania.

Indywidualne Podejście

Omówienie wyników

W wolnym czasie zapoznajesz się z wynikami diagnozy. Jeśli będziesz mieć do nich pytania, logopeda prowadzący chętnie na nie odpowie podczas spotkania online, o terminie którego Ty decydujesz. Omówienie jest już w cenie badania.

Indywidualne Podejście

Omówienie wyników

W wolnym czasie zapoznajesz się z wynikami diagnozy. Jeśli będziesz mieć do nich pytania, logopeda prowadzący chętnie na nie odpowie podczas spotkania online, o terminie którego Ty decydujesz. Omówienie jest już w cenie badania.

INNI O NAS

Co mówią o nas rodzice?

“Szanowni Państwo, bardzo dziękuję za bardzo wnikliwą diagnozę. Rozbudzili Państwo moją czujność, która została uśpiona przez wygadanie synka. Zachęcili mnie Państwo do konsultacji osobistej u specjalisty.”

Aurelia, mama 3 letniego Stasia

“Za pierwszym i drugim razem w gabinecie Karolcia wstydziła się otworzyć buzię. Ale na prośbę duszka zrobiła to od razu! Co za oszczędność czasu…i nerwów. Rodzice na pewno to rozumieją”

Marta, mama 4 lentiej Karoli

“Chodzimy do logopedy w przedszkolu i prywatnie. Diagnozy trochę się różnią, więc pomyślałam, że do trzech razy sztuka :)”

Anita, mama 4 letniej Zuzi

NASZ ZESPÓŁ LOGOPEDÓW

Poznaj swoich nowych logopedów

mgr Izabela Dębińska

Neurologopeda, audiolog, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, specjalista wczesnej interwencji neurologopedycznej. Wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ukończyła półtoraroczny staż logopedyczny w Fundacji Synapsis, uczestnicząc tym samym w diagnozie i terapii dzieci ze spektrum autyzmu. 

mgr Paulina Malinowska

Neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. W pierwszym etapie edukacji ukończyła studia logopedyczne ze specjalizacją nauczycielską. Następnie kontynuowała studia logopedyczne zdobywając tytuł specjalisty neurologopedy i specjalisty wczesnej interwencji logopedycznej.

mgr Oliwia Hanc

Logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku- Logopedia Ogólna ze specjalnością: nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego oraz Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna, przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

mgr Małgorzata Kunat

Neurologopeda, logopeda ogólny i kliniczny, terapeutka miofunkcjonalna, członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej, terapeutka ręki, specjalistka wczesnej interwencji neurologopedycznej, trenerka TUS.

mgr Aleksandra Prokocka

Logopeda, logorytmik, terapeuta miofunkcjonalny Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracując jako opiekun w bliskościowym żłobku, następnie prowadząc zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach, które kontynuuje nadal, aż po uzyskanie tytułu logopedy i pracę w gabinecie z mniejszymi oraz większymi pacjentami.

mgr Klaudia Krajewska

Pedagog specjalny, Logopeda, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.  Ukończyła studia podyplomowe z Wczesnego wspomagania rozwoju małych dzieci z niepełnosprawnościami oraz Integracji sensorycznej. Ukończyła m.in. szkolenia z „Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”.

mgr Izabela Dębińska

Neurologopeda, audiolog, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, specjalista wczesnej interwencji neurologopedycznej. Wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ukończyła półtoraroczny staż logopedyczny w Fundacji Synapsis, uczestnicząc tym samym w diagnozie i terapii dzieci ze spektrum autyzmu. 

mgr Paulina Malinowska

Neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. W pierwszym etapie edukacji ukończyła studia logopedyczne ze specjalizacją nauczycielską. Następnie kontynuowała studia logopedyczne zdobywając tytuł specjalisty neurologopedy i specjalisty wczesnej interwencji logopedycznej.

mgr Oliwia Hanc

Logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku- Logopedia Ogólna ze specjalnością: nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego oraz Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna, przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

mgr Małgorzata Kunat

Neurologopeda, logopeda ogólny i kliniczny, terapeutka miofunkcjonalna, członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej, terapeutka ręki, specjalistka wczesnej interwencji neurologopedycznej, trenerka TUS.

mgr Aleksandra Prokocka

Logopeda, logorytmik, terapeuta miofunkcjonalny Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracując jako opiekun w bliskościowym żłobku, następnie prowadząc zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach, które kontynuuje nadal, aż po uzyskanie tytułu logopedy i pracę w gabinecie z mniejszymi oraz większymi pacjentami.

mgr Klaudia Krajewska

Pedagog specjalny, Logopeda, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.  Ukończyła studia podyplomowe z Wczesnego wspomagania rozwoju małych dzieci z niepełnosprawnościami oraz Integracji sensorycznej. Ukończyła m.in. szkolenia z „Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”.

mgr Izabela Dębińska

Neurologopeda, audiolog, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, specjalista wczesnej interwencji neurologopedycznej. Wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ukończyła półtoraroczny staż logopedyczny w Fundacji Synapsis, uczestnicząc tym samym w diagnozie i terapii dzieci ze spektrum autyzmu. 

mgr Paulina Malinowska

Neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. W pierwszym etapie edukacji ukończyła studia logopedyczne ze specjalizacją nauczycielską. Następnie kontynuowała studia logopedyczne zdobywając tytuł specjalisty neurologopedy i specjalisty wczesnej interwencji logopedycznej.

mgr Oliwia Hanc

Logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku- Logopedia Ogólna ze specjalnością: nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego oraz Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna, przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

mgr Małgorzata Kunat

Neurologopeda, logopeda ogólny i kliniczny, terapeutka miofunkcjonalna, członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej, terapeutka ręki, specjalistka wczesnej interwencji neurologopedycznej, trenerka TUS.

mgr Aleksandra Prokocka

Logopeda, logorytmik, terapeuta miofunkcjonalny Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracując jako opiekun w bliskościowym żłobku, następnie prowadząc zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach, które kontynuuje nadal, aż po uzyskanie tytułu logopedy i pracę w gabinecie z mniejszymi oraz większymi pacjentami.

mgr Klaudia Krajewska

Pedagog specjalny, Logopeda, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.  Ukończyła studia podyplomowe z Wczesnego wspomagania rozwoju małych dzieci z niepełnosprawnościami oraz Integracji sensorycznej. Ukończyła m.in. szkolenia z „Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”.

mgr Izabela Dębińska

mgr Paulina Malinowska

mgr Oliwia Hanc

mgr Małgorzata Kunat

mgr Aleksandra Prokocka

mgr Klaudia Krajewska

Pierwszy krok do poprawy mowy Twojego dziecka – zamów badanie logopedyczne!

Pierwszy krok do poprawy mowy Twojego dziecka – zamów badanie logopedyczne!

Pierwszy krok do poprawy mowy Twojego dziecka
– zamów badanie logopedyczne!

Pierwszy krok do poprawy mowy Twojego dziecka – zamów badanie logopedyczne!

Zyskaj pewność, że Twoje dziecko prawidłowo się rozwija
i nie ma żadnych niewykrytych wcześniej wad wymowy.

Zyskaj pewność, że Twoje dziecko prawidłowo się rozwija i nie ma żadnych niewykrytych wcześniej wad wymowy.

Zyskaj pewność, że Twoje dziecko prawidłowo się rozwija
i nie ma żadnych niewykrytych wcześniej wad wymowy.

Teraz z kodem "50NASTART" otrzymasz
50% dodatkowej zniżki od tej ceny!

Teraz z kodem "50NASTART" otrzymasz
50% dodatkowej zniżki od tej ceny!

Teraz z kodem "50NASTART" otrzymasz 50% dodatkowej zniżki od tej ceny!

Teraz z kodem "50NASTART" otrzymasz 50% dodatkowej zniżki od tej ceny!

49 zł

Zawiera: badanie wad wymowy u dziecka + pisemną opinię
+ omówienie wyników z logopedą

Zawiera: badanie wad wymowy u dziecka
+ pisemną opinię + omówienie wyników
z logopedą

Napisz do nas:

Dziennik “Rzeczpospolita” wyróżnił aplikację ”Pogaduszki”
nagrodą “Orły Innowacji” w kategorii:
“Najlepsze rozwiązanie technologiczne 2023 roku”.

Celem projektu jest opracowanie innowacyjnej metody prowadzenia diagnozy logopedycznej dzieci przy użyciu sztucznej inteligencji. Dofinansowanie projektu z UE: 752.000 zł.

Pogaduszki • Copyright © 2023 ul. Ząbkowska 31, 03-736 Warszawa, NIP: 1133066004, Regon: 522615111

Napisz do nas:

kontakt@pogaduszki.pl

Dziennik “Rzeczpospolita” wyróżnił aplikację ”Pogaduszki”
nagrodą “Orły Innowacji” w kategorii:
“Najlepsze rozwiązanie technologiczne 2023 roku”.

Celem projektu jest opracowanie innowacyjnej metody prowadzenia diagnozy logopedycznej dzieci przy użyciu sztucznej inteligencji. Dofinansowanie projektu z UE: 752.000 zł.

Pogaduszki • Copyright © 2023 ul. Ząbkowska 31, 03-736 Warszawa, NIP: 1133066004, Regon: 522615111

Dziennik “Rzeczpospolita” wyróżnił aplikację ”Pogaduszki”
nagrodą “Orły Innowacji” w kategorii:
“Najlepsze rozwiązanie technologiczne 2023 roku”.

Celem projektu jest opracowanie innowacyjnej metody prowadzenia diagnozy logopedycznej dzieci przy użyciu sztucznej inteligencji. Dofinansowanie projektu z UE: 752.000 zł.

Napisz do nas:

kontakt@pogaduszki.pl

Pogaduszki • Copyright © 2023 ul. Ząbkowska 31, 03-736 Warszawa, NIP: 1133066004, Regon: 522615111