Jak szybko sprawdzić, czy dziecko ma wadę wymowy?
Jak szybko sprawdzić, czy dziecko ma wadę wymowy?
Nowość. Logopedyczne badanie online.
Nowość. Logopedyczne badanie online.
Jak szybko sprawdzić, czy dziecko ma wadę wymowy?
Nowość.
Logopedyczne badanie online.
1000+ przeprowadzonych badań
Jak szybko sprawdzić, czy dziecko ma wadę wymowy?
Nowość.
Logopedyczne badanie online.
1000+ przeprowadzonych badań
Proces Badania
Kilkanaście minut zabawy
Żeby ułatwić życie rodzicom, zawodowi logopedzi stworzyli metodę badania wad wymowy dzieci w formie zabawy online. Możesz ją wykonać przez całą dobą. 7 dni w tygodniu w formie przyjemnej dla dzieci zabawy. Nie ma potrzeby wcześniejszego umawiania się.
Proces Badania
Kilkanaście minut zabawy
Żeby ułatwić życie rodzicom, zawodowi logopedzi stworzyli metodę badania wad wymowy dzieci w formie zabawy online. Możesz ją wykonać przez całą dobą. 7 dni w tygodniu w formie przyjemnej dla dzieci zabawy. Nie ma potrzeby wcześniejszego umawiania się.
Proces Badania
Kilkanaście minut zabawy
Żeby ułatwić życie rodzicom, zawodowi logopedzi stworzyli metodę badania wad wymowy dzieci w formie zabawy online. Możesz ją wykonać przez całą dobą. 7 dni w tygodniu w formie przyjemnej dla dzieci zabawy. Nie ma potrzeby wcześniejszego umawiania się.
Profesjonalna Analiza
Pisemna diagnoza
Efekty zabawy dziecka w formie nagrań, automatycznie trafiają do działu logopedycznego, tam są skrupulatnie analizowane. Po 2-3 dniach otrzymujesz wiadomość mail z dokładnie rozpisaną analizą ewentualnych wad wymowy dziecka i wskazaniem do terapii.
Profesjonalna Analiza
Pisemna diagnoza
Efekty zabawy dziecka w formie nagrań, automatycznie trafiają do działu logopedycznego, tam są skrupulatnie analizowane. Po 2-3 dniach otrzymujesz wiadomość mail z dokładnie rozpisaną analizą ewentualnych wad wymowy dziecka i wskazaniem do terapii.
Profesjonalna Analiza
Pisemna diagnoza
Efekty zabawy dziecka w formie nagrań, automatycznie trafiają do działu logopedycznego, tam są skrupulatnie analizowane. Po 2-3 dniach otrzymujesz wiadomość mail z dokładnie rozpisaną analizą ewentualnych wad wymowy dziecka i wskazaniem do terapii.
Indywidualne Podejście
Omówienie wyników
W wolnym czasie zapoznajesz się z wynikami diagnozy. Jeśli będziesz mieć do nich pytania, logopeda prowadzący chętnie na nie odpowie podczas spotkania online, o terminie którego Ty decydujesz. Omówienie jest już w cenie badania.
Indywidualne Podejście
Omówienie wyników
W wolnym czasie zapoznajesz się z wynikami diagnozy. Jeśli będziesz mieć do nich pytania, logopeda prowadzący chętnie na nie odpowie podczas spotkania online, o terminie którego Ty decydujesz. Omówienie jest już w cenie badania.
Indywidualne Podejście
Omówienie wyników
W wolnym czasie zapoznajesz się z wynikami diagnozy. Jeśli będziesz mieć do nich pytania, logopeda prowadzący chętnie na nie odpowie podczas spotkania online, o terminie którego Ty decydujesz. Omówienie jest już w cenie badania.
INNI O NAS
Co mówią o nas rodzice?
“Szanowni Państwo, bardzo dziękuję za bardzo wnikliwą diagnozę. Rozbudzili Państwo moją czujność, która została uśpiona przez wygadanie synka. Zachęcili mnie Państwo do konsultacji osobistej u specjalisty.”
Aurelia, mama 3 letniego Stasia
“Za pierwszym i drugim razem w gabinecie Karolcia wstydziła się otworzyć buzię. Ale na prośbę duszka zrobiła to od razu! Co za oszczędność czasu…i nerwów. Rodzice na pewno to rozumieją”
Marta, mama 4 lentiej Karoli
“Chodzimy do logopedy w przedszkolu i prywatnie. Diagnozy trochę się różnią, więc pomyślałam, że do trzech razy sztuka :)”
Anita, mama 4 letniej Zuzi
NASZ ZESPÓŁ LOGOPEDÓW
Poznaj swoich nowych logopedów
mgr Izabela Dębińska
Neurologopeda, audiolog, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, specjalista wczesnej interwencji neurologopedycznej. Wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ukończyła półtoraroczny staż logopedyczny w Fundacji Synapsis, uczestnicząc tym samym w diagnozie i terapii dzieci ze spektrum autyzmu.
mgr Paulina Malinowska
Neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. W pierwszym etapie edukacji ukończyła studia logopedyczne ze specjalizacją nauczycielską. Następnie kontynuowała studia logopedyczne zdobywając tytuł specjalisty neurologopedy i specjalisty wczesnej interwencji logopedycznej.
mgr Oliwia Hanc
Logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku- Logopedia Ogólna ze specjalnością: nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego oraz Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna, przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
mgr Małgorzata Kunat
Neurologopeda, logopeda ogólny i kliniczny, terapeutka miofunkcjonalna, członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej, terapeutka ręki, specjalistka wczesnej interwencji neurologopedycznej, trenerka TUS.
mgr Aleksandra Prokocka
Logopeda, logorytmik, terapeuta miofunkcjonalny Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracując jako opiekun w bliskościowym żłobku, następnie prowadząc zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach, które kontynuuje nadal, aż po uzyskanie tytułu logopedy i pracę w gabinecie z mniejszymi oraz większymi pacjentami.
mgr Klaudia Krajewska
Pedagog specjalny, Logopeda, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe z Wczesnego wspomagania rozwoju małych dzieci z niepełnosprawnościami oraz Integracji sensorycznej. Ukończyła m.in. szkolenia z „Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”.
mgr Izabela Dębińska
Neurologopeda, audiolog, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, specjalista wczesnej interwencji neurologopedycznej. Wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ukończyła półtoraroczny staż logopedyczny w Fundacji Synapsis, uczestnicząc tym samym w diagnozie i terapii dzieci ze spektrum autyzmu.
mgr Paulina Malinowska
Neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. W pierwszym etapie edukacji ukończyła studia logopedyczne ze specjalizacją nauczycielską. Następnie kontynuowała studia logopedyczne zdobywając tytuł specjalisty neurologopedy i specjalisty wczesnej interwencji logopedycznej.
mgr Oliwia Hanc
Logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku- Logopedia Ogólna ze specjalnością: nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego oraz Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna, przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
mgr Małgorzata Kunat
Neurologopeda, logopeda ogólny i kliniczny, terapeutka miofunkcjonalna, członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej, terapeutka ręki, specjalistka wczesnej interwencji neurologopedycznej, trenerka TUS.
mgr Aleksandra Prokocka
Logopeda, logorytmik, terapeuta miofunkcjonalny Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracując jako opiekun w bliskościowym żłobku, następnie prowadząc zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach, które kontynuuje nadal, aż po uzyskanie tytułu logopedy i pracę w gabinecie z mniejszymi oraz większymi pacjentami.
mgr Klaudia Krajewska
Pedagog specjalny, Logopeda, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe z Wczesnego wspomagania rozwoju małych dzieci z niepełnosprawnościami oraz Integracji sensorycznej. Ukończyła m.in. szkolenia z „Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”.
mgr Izabela Dębińska
Neurologopeda, audiolog, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, specjalista wczesnej interwencji neurologopedycznej. Wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ukończyła półtoraroczny staż logopedyczny w Fundacji Synapsis, uczestnicząc tym samym w diagnozie i terapii dzieci ze spektrum autyzmu.
mgr Paulina Malinowska
Neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. W pierwszym etapie edukacji ukończyła studia logopedyczne ze specjalizacją nauczycielską. Następnie kontynuowała studia logopedyczne zdobywając tytuł specjalisty neurologopedy i specjalisty wczesnej interwencji logopedycznej.
mgr Oliwia Hanc
Logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku- Logopedia Ogólna ze specjalnością: nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego oraz Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna, przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
mgr Małgorzata Kunat
Neurologopeda, logopeda ogólny i kliniczny, terapeutka miofunkcjonalna, członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej, terapeutka ręki, specjalistka wczesnej interwencji neurologopedycznej, trenerka TUS.
mgr Aleksandra Prokocka
Logopeda, logorytmik, terapeuta miofunkcjonalny Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracując jako opiekun w bliskościowym żłobku, następnie prowadząc zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach, które kontynuuje nadal, aż po uzyskanie tytułu logopedy i pracę w gabinecie z mniejszymi oraz większymi pacjentami.
mgr Klaudia Krajewska
Pedagog specjalny, Logopeda, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe z Wczesnego wspomagania rozwoju małych dzieci z niepełnosprawnościami oraz Integracji sensorycznej. Ukończyła m.in. szkolenia z „Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”.
mgr Izabela Dębińska
mgr Paulina Malinowska
mgr Oliwia Hanc
mgr Małgorzata Kunat
mgr Aleksandra Prokocka
mgr Klaudia Krajewska
Pierwszy krok do poprawy mowy Twojego dziecka – zamów badanie logopedyczne!
Pierwszy krok do poprawy mowy Twojego dziecka – zamów badanie logopedyczne!
Pierwszy krok do poprawy mowy Twojego dziecka
– zamów badanie logopedyczne!
Pierwszy krok do poprawy mowy Twojego dziecka – zamów badanie logopedyczne!
Zyskaj pewność, że Twoje dziecko prawidłowo się rozwija
i nie ma żadnych niewykrytych wcześniej wad wymowy.
Zyskaj pewność, że Twoje dziecko prawidłowo się rozwija i nie ma żadnych niewykrytych wcześniej wad wymowy.
Zyskaj pewność, że Twoje dziecko prawidłowo się rozwija
i nie ma żadnych niewykrytych wcześniej wad wymowy.
Teraz z kodem "50NASTART" otrzymasz
50% dodatkowej zniżki od tej ceny!
Teraz z kodem "50NASTART" otrzymasz
50% dodatkowej zniżki od tej ceny!
Teraz z kodem "50NASTART" otrzymasz 50% dodatkowej zniżki od tej ceny!
Teraz z kodem "50NASTART" otrzymasz 50% dodatkowej zniżki od tej ceny!
49 zł
Zawiera: badanie wad wymowy u dziecka + pisemną opinię
+ omówienie wyników z logopedą
Zawiera: badanie wad wymowy u dziecka
+ pisemną opinię + omówienie wyników
z logopedą